Известие

Collapse
No announcement yet.

147 за първа кола, "малко" въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Относно ръждата,не се притеснявай.Но много зависи къде е карана,къде е нощувала,как е поддържана и т.н...До колкото си спомням завода даваше 12г.гаранция...не че някой ще я признае де....поне така съм чел.Колко е вярно не знам
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #17
      За окачването има и компромисни варианти които издържат до към 30к километра (е не при всички де, но ако не гледаш да скачаш много в дупки и повече ще изкарат)! Това са носачите с марка ATEC... 280лв. е комплекта 4 носача и 2 биалетки. Аз съм с този комплект от 21к километра (от лятото на миналата година до сега) като 10к от тях съм ги карал на 17-ки джанти и буквално не я пазя толкова много, просто защото искам да видя колко ще изкарат преди да се разтропат без много пазене от дупки! За сега долните са бетон, но един горен на няколко пъти го хващам да прискърцва много леко в мокро и влажно време, но тропане няма!
      Last edited by mi7aka922; d.m.y г., 03:10.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mi7aka922 Покажи съобщение
        За окачването има и компромисни варианти които издържат до към 30к километра (е не при всички де, но ако не гледаш да скачаш много в дупки и повече ще изкарат)! Това са носачите с марка ATEC... 280лв. е комплекта 4 носача и 2 биалетки. Аз съм с този комплект от 21к километра (от лятото на миналата година до сега) като 10к от тях съм ги карал на 17-ки джанти и буквално не я пазя толкова много, просто защото искам да видя колко ще изкарат преди да се разтропат без много пазене от дупки! За сега долните са бетон, но един горен на няколко пъти го хващам да прискърцва много леко в мокро и влажно време, но тропане няма!
        +1.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          Зарибявате ме повече и повече за този автомобил. Има ли някакви други хронични проблеми автомобила като цяло (въпреки че предполагам че до 2005 са отстраненеи)? Че ми изглежда направо прекалено яко за да е истин - влиза супер добре в бюджета, двигателя изглежда солиден и с приятна динамика за купето особено 150 кс ако намеря такъв, дизайна е красив.

          Остава ми още "малко" надявам се след месец най много ще мога да почна да обикалям
          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

          Comment


          • #20
            Но все пак не постъпвай като редовия Болгар , който купува кола за точно толкова пари, с колкото разполага. Предвиди и едни 1500-2000 лв. за първоначално обслужване (филтри, масла, ремъци, ролки, спирачни дискове и накладки, жила за ръчната евентуално, ремонти по окачването) и форсмажорни обстоятелства (повреда на алтернатора, ABS-а, лагер на главина и т.н.).
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #21
              Реално бях предвидил 10к само за автомобил и отделно обслужване, но вероятно ще се откажа да давам чак толкова. Та пари за обслужване съм превидил, даже подозирам че ще ми останат за хубави нови гуми и дори джанти ако по някаква причина тия с които е не ми харесват или са малки.
              Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

              Comment


              • #22
                Здравейте, за да не отварям нова тема(и ако колегата няма против да пиша в неговата) и аз съм се ориентирал към този автомобил. Но по скоро към бензиновия мотор 150 к.с. автоматик. И един съвсем непрофесионален въпрос: Как ви звучи 147-ца 150 коня бензин на газ за 4500 лв. 2005 г., внос от Франция? Нормална цена ли е това или гледат да се отърват набързо ?
                Last edited by bornoec; d.m.y г., 19:54.

                Comment


                • #23
                  Един въпрос който може да е и за другия раздел ама, горе долу как се сравняват 147 и 159 като здравина, проблеми и скъпост на потдръжката. 159 беше първата алфа която ме грабна супер много но в последствие я "отписах" защото видях цена на 1 носач от близо 500лв
                  Ако това е стандартната цена, окачването не е супер здраво и не е само 1 носач от всяка страна ми се струва доста скъпо. Но пък дизайна и от вътре и от вън е злокобен, така че трябва да попитам
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                  Comment


                  • #24
                    Алфа-та е прекрасен автомобил,но както казаха по-горе - трябва ти читав майстор.Аз моята я карам на 50 километра до сервиз,но съм много доволен от работата.Моята е JTD 140 кс.Няма да отговарям на въпросите ти,защото ще повторя това,което са ти написали колегите.Само ще ти кажа,че колата е с невероятна динамика и е много стабилна на пътя.Удобни са и повечето са с всички екстри.Да вметна за носачите.Един от колегите даде по-горе линк към сайт.От същия сайт преди две седмици си купих горни носачи TRW за 80 и няколко лева бройката,докато в два магазина ми казаха съответно 105 и 110 лв. бр..Та и аз мога да препоръчам сайта.
                    Ако решиш да си купиш 147-ца,убеден съм,че няма да съжаляваш
                    Успех!


                    Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                    Добре си се насочил към форумните сервизи. Да, това е инструмент, който фиксира валовете в правилното положение за зацепване.

                    Джанти има и то много хубави. GTA, TI, Модел 1, Модел 2, Модел 3 Има и други. Може да разгледаш в нета. Тези, които съм ти показал са 17-ки. Но не ти препоръчвам да слагаш по голяма от 17-ка, за 18-ки ще ти трябват ниско профилни гуми и е възможно да ти опират в калниците при повече от 2-ма човека в колата. Да не говорим за състоянието на пътищата ни!



                    18-ки ГТА до колкото знам няма. Само 17-ки.
                    За 18-ките вероятно си прав.Моята е със 17-ки,зимните са 50 и на завой леко опират понякога
                    От следващата зима ще я свалям на 15-ки
                    Last edited by Gecovski; d.m.y г., 10:26.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
                      Един въпрос който може да е и за другия раздел ама, горе долу как се сравняват 147 и 159 като здравина, проблеми и скъпост на потдръжката. 159 беше първата алфа която ме грабна супер много но в последствие я "отписах" защото видях цена на 1 носач от близо 500лв
                      Ако това е стандартната цена, окачването не е супер здраво и не е само 1 носач от всяка страна ми се струва доста скъпо. Но пък дизайна и от вътре и от вън е злокобен, така че трябва да попитам
                      Това за скъпата поддържа на Алфа е мит,разбира се който не е верен !Но нали се сещаш,че кола която не е нова от магазина рано или късно някой неща по колата трябва да се сменят с нови !И не говоря за окачване !Идва един момент когато ще ти трябва нов съединител с него и нов маховик.После и дебитометър който ако е вярно четох някъде живота му е 70000 км.После някой съединение по турбо пътищата се е сцепело и така нататък....Това ти го казвам не в минус на колата ! Но ако не си готов да и угаждаш,тя е все едно да имаш любовница иска да е ухажваш с подаръци(нови части за да си доволен ти, и най вече тя) си карай колелото !!!
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Ooo не си правя илюзии че потдръжката на коя да е кола е евтина сама по себе си или че на "2ра" ръка кола няма да има неща за орпавяне. Просто ми беше интересно като здравина и цена на потдръжката как е 159 спрямо 147 защото дизайна ми харесва много.
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                        Comment

                        Working...
                        X